PINO

Recentebeoordeling


4,5 sterren uit 3733 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Pino. Meer weten? Ontdek meer

21 jun 2026 om 19:45 opnieuw super lekker en super snel
20 jun 2026 om 22:16 Te weinig tomatensaus, veel te veel (niet lekkere, rubberachtige) kaas en weinig verse tomaat. Niet alles opgegeten.
19 jun 2026 om 19:35 italiaans alleen hier! Top bezorgers!
19 jun 2026 om 15:22 Het was lang geleden dat een bezorgpizza zo snel bezorgd was en zo lekker gesmaakt heeft. Ga zo door!
17 jun 2026 om 21:20 de pizza 's waren lauw en alle kaas lag aan één kant
14 jun 2026 om 20:59 lekker eten en snel bezorgd! een aanrader!
13 jun 2026 om 23:01 Prima
12 jun 2026 om 21:03 Altijd goed
7 jun 2026 om 20:32 altijd goed!
7 jun 2026 om 10:35 Pizza Peperoni, de lekkerste pizza die er is met mijn eigen toppings uiteraard met uiensaus. De bezorging was wel een beetje laat wat ik niet gewend was van pino. Maar goed het was zaterdag, kan gebeuren.
30 mei 2026 om 23:05 20% restjes kip döner, ik denk die laatste vieze schep uit de bak onderin, rest aardappel en kaas. Ik denk daar valt wel over te praten. Helaas, je krijgt gewoon iemand die met je in discussie gaat, en vooral niks aan de situatie wil doen doen.
23 mei 2026 om 21:28 Bezorgd op de camping binnen 45 minuten. Lekkere pizza's goed belegd.